s
header

Projecten

Versterken van imago

Branding Flevoland

Het imago van Flevoland biedt nog veel ruimte voor verbetering. Vandaar dat het versterken van het imago een van de challenges voor Win4All is. Tijdens één van de bijeenkomsten van Win4All is geconstateerd dat er behoefte is aan gezamenlijke branding van Flevoland, op basis van heldere kernwaarden en kwaliteiten. Uiteindelijk is hier het Brandteam Flevoland uit voortgekomen.

Het Brandteam Flevoland heeft de opdracht om Flevoland beter op de kaart te zetten, in zowel binnen- als buitenland. Het eigen Brandhouse voor Flevoland legt hiervoor de basis. Later dit jaar zal het Brandteam een eigen platform lanceren om te laten zien wat Flevoland op gebied van ondernemen, wonen en recreëren allemaal te bieden heeft.

 

 

Nieuws

‘Lelystad Airport kan grote duurzame rol spelen’
09-04-2021

‘Lelystad Airport kan grote duurzame rol spelen’

Iedereen staat te popelen om weer op vakantie te kunnen. Managing director Roy Klockenbrink van Aviocom uit Lelystad verwacht dan ook dat er straks weer vo...

Lees meer
‘Lelystad Airport heeft serieuze potentie voor de zakelijke markt’
24-03-2021

‘Lelystad Airport heeft serieuze potentie voor de zakelijke markt’

Herman van Kranenburg ziet als managing director volop kansen voor Zeusch Aviation als er definitief groen licht komt voor Lelystad Airport. ...

Lees meer
Flevoland als bakermat van innovatie dankzij Lelystad Airport
22-03-2021

Flevoland als bakermat van innovatie dankzij Lelystad Airport

Flevoland verdient meer aandacht, vindt Hajé de Jager, voorzitter van werkgeversorganisatie VNO-NCW Flevoland. ...

Lees meer

Agenda